Vsak otrok se rodi kot nepopisan list, poudarjajo v Zvezi prijateljev mladine Slovenije, ki ta projekt organizira že 70-to leto. Vemo pa, da na izkušnje, ki poskrbijo, da je list popisan ter na katerem je mnogo narisanega, vplivajo okolje, različne izkušnje, vrstniki. Tudi vrtčevsko dogajanje in učenje je del tega, zato smo v tem tednu načrtovali posebne dejavnosti, z namenom, da bodo otroci izkusili čim več posebnih dogodkov ter na svoj, še nekoliko nepopisan list, dodali še kakšno risbo, dogajanje ter izkušnjo.
Vsak dan smo posebej načrtovali:
Ponedeljek.
V skupinah smo izvedli didaktične pogovore o igrah in igračah nekoč in danes, spoznali
smo opravila in prehranske navade, in jih primerjali kako je bilo nekoč in kako je danes.
Torek.
Obiskala nas je Gospa Jesen in s seboj prinesla košaro jesenskih pridelkov in
plodov, barvala je listje in otrokom pojasnila kaj vse prinaša jesen. Otroci so
pridelke in plodove prepoznavali, tipali, si jih ogledali in okušali. Zapeli in zaplesali so z
Gospo Jesenjo ob pesmi Kostanjček zaspanček (M. Voglar).
Sreda.
Izvedli smo raziskovalni dan. Raziskovali smo jesenske plodove in listke,
katere so otroci nabrali na dopoldanskem sprehodu. Odgovorili smo na vprašanje
zakaj listje pada z dreves. Nato smo likovno ustvarjali in kot sredstvo uporabili naravni
material.
Četrtek.
Obiskala nas je pravljičarka Polona. Prisluhnili smo zgodbicama »Buča
debuluča« (J.B. Staman) in »Razbita buča« (ruska ljudska). Po pravljični uri so se
otroci igrali z jesenskimi plodovi: kostanji, lešniki, orehi, koruzo itn.
Petek.
Teden otroka smo zaključili z Dnevom igrač. Vsak otrok si je v vrtec prinesel najljubšo
igračko in jo predstavi otrokom v skupini (zakaj mu je najljubša?). Sledil je sadni piknik
na igrišču vrtca.